


Jag gav mig ut i regnet för att berätta för världen hur det ser ut i min omgivning just i dag. Den röda tråden blev till slut en cykelkedja, och jag hoppas kunna sprida lite hjulstämning bland besökarna. Vägen till världen i dag, eller i alla fall den dag bilderna bloggas upp, går via
Fototriss.
"I mitt hus där jag bor känner ingen varann, i mitt hus där jag bor är det tyst som i graven, i mitt hus där jag bor, i mitt hus där jag dog, i mitt mitt mitt mitt hus där jag har fått nog" sjöng Ebba Grön. Så är det inte i mitt hus där jag bor. Men det finns med på alla bilderna. Liksom i bakgrunden.