Visar inlägg med etikett eld. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett eld. Visa alla inlägg

fredag 5 december 2008

Fredagen går i svart och gult

Veckans fredagsfärg är svart och gult. Elfsborg, Häcken, och nånting i Stockholmstrakten. Getingar och andra bisaker. Sol och mörker. Tiger. Leopard. Ost på kavring.
Det blev Valborg i Pildammsparken. Det svarta är väl tveklöst, det gula kanske brandgult. Eller snarare gul brand?