Visar inlägg med etikett schlagerfestivalen. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett schlagerfestivalen. Visa alla inlägg

söndag 25 maj 2008

Kvällan förutsåg den sege ryssen

Det är dags för en avbön. Kära Kvällsposten, kan du nånsin förlåta mig. Den rubrik som jag gjorde mig lustig över visade sig i ljuset av dagens händelser, resultatet av Eurovisionens sångtävling, vara framsynt, till och med profetisk.
Det var inte ett "k" som saknades. Inte ens ett "r".