


Fototriss är grejen som gäller. Kolla bara här så fattar du hur stort det är. Och då måste jag förstås hålla mig framme. Veckans tema är "spetsigt", och då får jag ta hjälp av Tyskland och Belgien. De två första bilderna tog jag förra sommaren i Berlin, den sista i somras på trappistklostret Abbaye d'Orval.