Det är för varmt för att skriva. Egentligen kanske det är för varmt för att tänka, och jag undviker helst att skriva utan att tänka. Så det är för varmt för att skriva.
Men jag klagar inte på värmen, tro inte det. Det är dessa varma dagar jag längtar efter i november. De dagar då solens strålar tränger in till hjärtat. Då samma stekande sol förser oss med den svalkande skugga där vi sätter oss med varsin tjeckisk pilsner.
Det ska jag skriva mer om när det blir lite svalare. Till dess petade jag lite med formen på bloggen. Lite bredare, en ny bild med gammalt tema. Kanske lite varmare?
Visar inlägg med etikett värme. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett värme. Visa alla inlägg
fredag 23 juli 2010
onsdag 19 november 2008
Utan ord i höstrusket
Helt utan betydligt fler ord kan du hitta genom att klicka här.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)