tisdag 23 december 2008

Julstökigt i fototrissen




"Mina små juldetaljer 2008" var temat för veckans fototriss. Det är väl alla dessa små juldetaljer som gör det svårt att hinna med att fototrissa just denna vecka – särskilt när temat liksom diskvalificerar hela arkivet.
Men jag tog kameran till sällskap när jag fixade julsillen – senap, ishavsrom och wasabi är årets smaker – och fokuserade på just de små detaljerna. Resultatet kan beskådas ovan (Tack, Hollis).

Och så vill jag passa på att önska alla en God Jul!

5 kommentarer:

Alla smutsiga detaljer sa...

Hemskt fina detaljer, tror jag kommer förbi och smakar :-)
God jul och smaklig spis.

Anonym sa...

Vackra bilder! God jul!

Jah Hollis sa...

Här nedan?
Hoppas den blev god i alla fall (jag kan tänka mig att den blev det av detaljinformationen att döma).
Och God jul själv!

Bengavoice sa...

Ursäkta, Hollis, jag menar såklart "uppan".
Tackar som frågar, sillen blev uppskattad av de avsmakare som överlevt. Om du är snäll och håller dig framme kan det ges möjlighet att smaka även för dig. IRL, som ungdomen brukar uttrycka det.

Anonym sa...

Najsiga bilder. Och tack för den lilla detaljen till kameran (?)!
Gott jul och god ny år! :)